Masterclass “Creëer je eigen brand”: ZIEN, HOREN, VOELEN
Wie de cliënt iets biedt wat waarde heeft, wordt beloond met geldstromen. Een keiharde rationele waarheid omtrent klantwaarde, maar vanuit welk bewustzijn ervaart jouw cliënt deze klantwaarde?
Het creëren van klantwaarde is een essentiële voorwaarde wil je organisatie blijven voortbestaan. Klantwaarde zit echter niet (alleen) in gedegen kennis, een subliem dienstenpakket, een innovatief product, creatief ondernemerschap, duurzaamheid of MVO. Het ervaren van klantwaarde gaat allereerst over onbewuste gevoelens en ervaringen, pas daarna komen de bewuste functionele voordelen van uw dienstenpakket.
Jij en je collega’s zijn het merk, zij bevestigen (onbewust) de betrouwbaarheid, de sympathie en de deskundigheidsbeleving, of niet….?
Wil jij deelnemen aan 3 interactieve Masterclasses?
Dinsdag 12 maart ZIEN – 19.00 tot 21.30 uur
Donderdag 28 maart HOREN – 19.00 tot 21.30 uur
Donderdag 4 april VOELEN – 19.00 tot 21.30 uur
Concreet:
- Elke masterclass duurt 2,5 uur exclusief 15 minuten pauze
- Minimale groepsgrootte 10 personen & maximale groepsgrootte 20 personen
- Alle masterclasses zijn interactief van opbouw
- Uitgebreide syllabus per mail na afloop
- Locatie: Holiday Inn Eindhoven
- Deelname aan de masterclasses bedraagt € 75,- excl. btw per onderdeel
Meer informatie? Klik hier: Masterclass Zakelijk Flirten! Anke van Luyt
Aanmelden is mogelijk via info@wtce.nl
Geef een reactie